fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Διάφορες σκέψεις

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Καλά σήμερα ο καιρός δεν παίζεται! Σηκώθηκα από τις 5.30 επειδή κλαίγανε τα σκυλιά και δεν ξανακοιμήθηκα. Με τέτοια βροχή ορίστε 2 τραγούδια που μαρέσει πάρα πολύ να ακούω

Εννοείται πως με τόσο λίγο ύπνο βασικές λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος όπως χώνεψη,συγκέντρωση,υπομονή και όρεξη,πάνε κατά διαόλου. Μην ανησυχείτε αν έχετε θέματα μετά από κακό ύπνο,είναι αναμενόμενο και δυστυχώς δεν φτιάχνει εύκολα. Ίσως με έναν μεσημεριανό ύπνο,αλλά που χρόνος για τέτοια…

Λοιπόν σήμερα θα σας κάνω ένα μίνι intro στο στυλ της διατροφής που ακολουθώ. Έχει αρκετή επιστήμη από πίσω(όχι ότι έκατσα να ψάξω τις έρευνες μία μία πάντως) και ταιριάζει αρκετά με το lifestyle μου οπότε είπα να την δοκιμάσω. Η δίαιτα λέγεται Carb Back Loading και οι βασικές της αρχές είναι οι εξής:

  • Μην τρελαθείτε να φάτε με το που ξυπνήσετε
  • Επικεντρωθείτε σε γεύματα με πρωτεΐνη,λιπαρά και λαχανικά
  • Χρησιμοποιήστε την μαγεία του καφέ,αλλά μόνο ΣΚΕΤΟ
  • Κάντε προπόνηση
  • Φάτε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες
  • Ανάλογα τους στόχους σας,φάτε και ελαφρώς πιο “βρώμικα”
  • Προσοχή σε τροφές που προκαλούν θέματα όπως προϊόντα σιταριού(που ακόμα δεν έχω καταλάβει αν με ενοχλεί το σιτάρι συγκεκριμένα ή τα άλλα 483904320942398753298523 συστατικά που έχουν)
  • Αξιολογήστε το σώμα την επόμενη μέρα και προσαρμόστε το φαγητό σας

Και μπορώ να πω ότι πάει μια χαρά. Σίγουρα μου συμβαίνει το ζωή και δεν μπορώ να το ακολουθήσω εύκολα αλλά ντάξει,υπομονή.

Ορίστε το νέο μου απόκτημα

MP4 από το πλαίσιο. Τρομερό μενού,πολύ βολικό,touch οθόνη αλλά…. ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. Μεγάλη απαγοήτευση σε αυτό το κομμάτι,σημαίνει ότι πρέπει να δώσω και έξτρα λεφτά για να πάρω ακουστικά(κατά προτίμηση i pod)

Το τελευταίο καιρό δέχομαι ακόμα περισσότερα e-mail αλλά και σχόλια σε άρθρα μου και αυτό με κάνει χαρούμενο.   Αυτό όμως που δεν μου αρέσει είναι η προσπάθεια πολλών να πάρουν όσο γίνεται περισσότερα με το να δώσουν όσο το δυνατόν λιγότερα. Τί εννοώ;

Βεβαίως να βοηθήσω σε κάποιο κινητικό πρόβλημα που έχετε αλλά μην μου το περιγράφετε. Όταν σας ζητήσω όμως βίντεο για να το δω,μην ξυνίζεται τα μούτρα και δεν απαντάτε.

Αχά,να προσπαθήσω να βρω ενα πλάνο για διατροφή,δώστε μου όμως στοιχεία. Μην μου κρύβεται την καθημερινότητά σας.

Και σημαντικότερο,αν θέλετε τα πάντα,διατροφή/πρόγραμμα γυμναστικής/υποστήριξη κλπ μην περιμένετε να είναι τσάμπα. Η επαγγελματική δουλειά κοστίζει πολλά γιατί είναι επαγγελματική και σας φέρνει αποτελέσματα ενώ δεν κάνετε κύκλους γύρω γύρω.

Facebook facebook facebook. Πολλές ώρες τρώει το άτιμο. Ενώ είναι απίστευτος τρόπος για να ενημερώνεται κανείς,τρώει τόοοοοοσο πολύ ώρα αν δεν προσέχει κανείς. Την έχω πατήσει ουκ ολίγες φορές αυτό τον καιρό και εκεί που έλεγα “πωωωω θα κάτσω λίγη ώρα και μετά θα γράψω/διαβάσω/φάω/κάνω κάτι παραγωγικό τελος πάντων”. Αλλά ποτέ δεν γίνεται.

Επομένως πήρα μια απόφαση,όπως αργώ να φάω πρωϊνό,έτσι θα αργώ να μπω και Facebook. Αν μη τι άλλο,τα notifications μπορούν να περιμένουν και δεν εχουν αποδειχτεί επιστημονικά τυχόν επιπτώσεις καθυστερημένης απάντησής τους.

Ido Portal! Τί άλλο χρειάζεται να πω για μία από τις μεγαλύτερές μου συμπάθειες στον κόσμο; Είμαι σίγουρος πως όταν επιτέλους τον γνωρίσω από κοντά θα δακρύσω,αλλά μέχρι τότε ορίστε μία video συνέντευξή του για έναν άγνωστο(σε μένα τουλάχιστον) ωμοφάγο. Συζητά πολλά πράγματα,έχω ανάμικρα συναισθήματα για την απάντησή του περί Crossfit,λιγα λόγια για διατροφή(ποιος θα ήθελε άρθρο πάνω στην παλαιολιθική δίαιτα;) και το σημαντικότερό από όλα,ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ!

Όπως έχετε βαρεθεί να διαβάζετε σε αυτό το blog,είμαι μεγάλος fun της συνεχόμενης ενημέρωσης. Το κακό ήταν ότι είχα παρατήσει λίγο το διαβασμα οποιουδήποτε αντικειμένου πέρα από το Fitness και πλέον δεν πιστεύω ότι είναι τόσο καλό.

Καλό το να διαβάζουμε για την δουλειά μας,αλλά το να μαστε μονοδιάστατοι δεν μου κάνει τόση αίσθηση.

Οπότε ορίστε μερικά από τα βιβλία που περιμένω να μου έρθουν εντός των ημερών(θέλω τόσο πολύ να κατέβω σήμερα και να δω ότι έχω δελτίο παραλαβής να με περιμένει!)

The Core Performance

Own the Room: Business Presentations That Persuade, Engage, and Get Results

Drive

The 4-hour Work Week

The Race to the Top

Attlas Shrugged μαζί με το The fountainhead

Όλα είναι εξαίσια βιβλία πιστεύω και ειδικα τα 2 τελευταία είναι ελαφρώς λογοτεχνικά με αποτέλεσμα να έχω καλύψει όλες τις ανάγκες μου στο διάβασμα.

Αυτά τα ολίγα για σήμερα,κουτουλώ ήδη από την νύστα και ελπίζω την επόμενη βδομάδα να έχω περισσότερο υλικο!Καλό κουράγια με τον παλιόκαιρο παιδιά!

Leave a Reply

