fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Τί περιμένω από το 2013

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Ναι είπα ότι θα έγραφα την προηγούμενη βδομάδα,αλλά με τις απεργίες των καλών μας οδηγών ΜΜΜ δεν έμεινα σχεδόν καθόλου σπίτι αφού δούλευα και έτσι,ξεκίνησα να γράφω την Κυριακή. Δεν λέω,να απεργήσουν αλλά αν είναι αληθινά τα μισθολόγια που κυκλοφορούν στο interweb,τότε ελπίζω σε ολική απόλυσή τους.

Οπότε μία από τις καταστάσεις που ελπίζω να αλλάξουν το 2013 είναι η συχνότητα απεργιών. Ναι σίγουρα,κάντε την απεργία σας αν νοιώθετε αδικημένοι. Όταν όμως ζητάτε την υπομονή του κόσμου,μην το τραβάτε με καφρίλες τύπου 6-7 μέρες συνεχόμενες ακινητοποιήσεις ή επέκταση της απεργίας στην μέση της ημέρας.

Αλλά επειδή το θέμα του blog είναι το Fitness,ας επιστρέψουμε εκεί.

2013! Μεγάλη χρονιά μπήκε με ενδιαφέροντα γεγονότα προ των πυλών!

Για εμένα το πιο σημαντικό ήταν ένα status στο Facebook όπου άφηνε πολλές υποσχέσεις.

Το status αυτό ήταν από τον ένα και μοναδικό Ido Portal που ευχαριστούσε όλους του τους fans για την υποστήριξή του και υποσχόταν ότι το 2013 θα μας ανταμείψει με κάποιο τρόπο για την υποστήριξη που του έχουμε δείξει τόσο καιρό.

Χωρίς να θέλω να χαλάσω την έκπληξη,είδα πριν αρκετό καιρό αυτή του την φωτογραφία στο Facebook

ido

Εδώ πέρα η περιγραφή λέει ότι είναι με μία επαγγελματία φωτογράφο για ένα photoshoot,έχει κρατήσει 10+ ώρες και έχουν ακόμα πάρα πολύ δρόμο. Θέλω απλά να ελπίζω ότι η έκπληξη για εμάς τους fan θα είναι μία συνέχεια από εκεί που είχε μείνει όταν σταμάτησε το blog του,το οποίο τον βοήθησε να γίνει πασίγνωστος και να περνά κάθε μήνα του χρόνου σε κάποιο διαφορετικό μέρος του κόσμου.

Δεν θέλω πολλά,προσωπικά μου αρκεί μια καθοδήγηση,αφού οι υπηρεσίες του είναι πάρα πολύ ακριβές για κάποιον με Ελληνικό μισθό(300 ευρώ τον μήνα για online coaching,ελάχιστο 3 μήνες) αλλά πάνω από όλα εύχομαι καλή υγεία στον Ido και να συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει. Ήδη ο κόσμος της “κίνησης” έχει κάνει μεγάλα άλματα χάρη σε άτομα σαν τον εκείνον που κάθε μέρα πειραματίζονται,διδάσκουν και εμπνέουν εμάς τους θνητούς.

Στα πιο προσωπικά τώρα,θα ήθελα επιτέλους να κάνω τρί….εεε να συνεχίσω να εξελίσσομαι σαν άνθρωπος και σαν προπονητής!

Στο κομμάτι της δουλειάς μου θέλω να έχω ένα καλύτερο feedback από τους αθλούμενούς μου. Σίγουρα μπορούν να κάνουν 5 σετ των 12 επαναλήψεων σε ασκήσεις όπως τα καθίσματα φανάρι,αλλά την επόμενη μέρα θα λείπουν. Και την μεθεπόμενη. Και και και και.

Οπότε ευγενική υπενθύμιση,στις νέες κινήσεις μην ξεπερνάμε τα 3Χ10. Ναι είναι βασικό και για καλό λόγο.

Να κάνω άλλη μια υπενθύμιση στους συναδέλφους εκεί έξω,μην δίνετε οδηγίες κατά την διάρκεια των επαναλήψεων εκτός και αν είναι του στυλ “όχι,το πόδι πρέπει να μην είναι πίσω από το κεφάλι!”.

Αφήστε τον ασκούμενο να κάνει 5 επαναλήψεις,σταματήστε τον,δώστε του 1-2 οδηγίες και αφήστε τον να συνεχίσει. Περίπλοκες κινήσεις θέλουν καθοδήγηση,πολλά σετ και λίγες επαναλήψεις ώστε ο ασκούμμενος να τις μάθει και να τις εκτελεί χωρίς να είστε εσείς παρών.

Μαζί με την βελτίωσή μου,θα ήθελα η δουλειά μου και γενικά το όνομα μου να ακούγονται περισσότερο. Σίγουρα δεν περιμένω κάποια εμφάνισή μου σε talk show τύπου μεσημεριανάδικου αλλά τουλάχιστον στο νετ,θα ήθελα να γίνει πιο αισθητή η παρουσία μου. Αυτός είναι ο λόγος που είπα και ΟΚ στα παιδιά από το ensomati.gr και ορίστε και το πρώτο μου άρθρο σε ένα πολλά υποσχόμενο site.

Λίγη έμπνευση από τους παλιούς

Αναφορά στους παλιούς αθλητές και στα ρεκόρ τους,πάντα λάτρευα το θέμα και το έβρισκα πολύ ενδιαφέρον!

Θα ήθελα επίσης βελτίωση της σωματικής μου κατάστασης,με την έννοια να δουλέψω τα αδύναμά μου σημεία. Αυτά,όπως όλοι ξέρουν,είναι κυρίως τα χέρια και το στήθος,δηλαδή τα κομμάτια που δουλεύει το 90% του πληθυσμού στα γυμναστήρια. Ε εγώ λοιπόν τα βαριέμαι και τα έχω παρατήσει,μου άρεσε πιο πολύ στην προπόνησή μου να κάνω άλλες ασκήσεις. Τέλος τα πολλά πολλά,ξεκινώ πρόγραμμα που θα επικεντρωθεί κυρίως στο πάνω σώμα και Άγιος ο Φώτης! Ορίστε και μια εικόνα της πλάτης που δεν χορταίνω να την βλέπω.

back

Ελπίζω το 2013 να γίνει μια στροφή στην ποιότητα των τροφών και όχι να δίνεται τόσο σημασία στο πόσες θερμίδες θα φάμε ή ποια θα είναι η αναλογία των μακροθρεπτικών.

Μην σοκάρεστε,δεν λέω ότι οι θερμίδες δεν μετράνε. Δεν λέω ότι δεν μας ενδιαφέρει πόση πρωτεΐνη,υδατάνθρακα,λιπαρά έχετε στην διατροφή σας. Αλλά πρώτα κοιτάξτε την ποιότητα των γευμάτων σας.

Με κίνδυνο να μετατρέψω αυτό το άρθρο σε μια ευκαιρία για χαζο συζητήσεις τύπου “μα το πακέτο των Oreos είναι πεντακάθαρο και φαίνεται πολύ καλής ποιότητας”,θέλω να επικαλεστώ την δική σας λογική,και να πω ότι αν κάποιο τρόφιμο σας φαίνεται καλής ποιότητας και ελάχιστα επεξεργασμένο,τότε φάτε το,με τις ευχές μου.

Ναι ντάξει μπορείτε να φάτε ένα cheeseburger από το Goodies αν ταιριάζει στα μακροθρεπτικά σας. Ναι κάντε το μία στο τόσο. Αλλά όχι καθημερινά.

Όλοι όσοι διαβάζουν αυτό το blog πιστεύω είναι έξυπνα άτομα που καταλαβαίνουν τι λέω,οπότε αναλάβετε ευθύνη στο τι βάζετε στο στόμα σας.

Προσωπική εμπειρία,το σιτάρι με πειράζει. Αρκετά. Δυσπεψία,πονοκέφαλοι και φούσκωμα. Σίγουρα δεν μπορώ να κατηγορήσω το σιτάρι αφού βρίσκεται σε τόσα τρόφιμα που πλέον δεν μπορούμε να ξέρουμε αν μας πειράζει αυτό ή τα υπόλοιπα 99 συστατικά. Κάνω απλά μια γενίκευση και λέω ότι τα προϊόντα με σιτάρι,δεν με αγαπάνε τόσο.

Σιτάρι: No can dosville babydoll

Σιτάρι: No can dosville babydoll Φώτη

Τέλος και πολύ σημαντικό,περιμένω να βγουν ακόμα περισσότερα προϊόντα στην αγορά!

Όχι δεν θέλω και άλλες μάσκαρες ομορφιάς ή περισσότερα μαγικά χάπια. Μιλάω για προϊόντα και υλικό το οποίο μπορεί να μας βοηθήσει να προχωρήσουμε στο επάγγελμά μας,είτε αυτό είναι personal trainer,ορθοπεδικός,προγραμματιστής,ψυχολόγος,εικονολήπτης ή οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα.

Το 2012 ξόδεψα αρκετά λεφτά σε υλικό,είτε ήταν βιβλία,e-books ή DVD,που συνολική αξία είχαν κοντά 300 ευρώ. Πολλά θα πείτε; Συμφωνω,για τα Ελληνικά δεδομένα. Στο εξωτερικό αυτά είναι τα λεφτά για ένα σεμινάρια σαββατοκύριακου οπότε δεν μου φαίνονται τόσα πολλά.

Θεωρώ ότι καλά έκανα που έδωσα τόσα λεφτά; Ναι το πιστεύω και αυτό γιατί από κάθε τι πήρα κάτι σημαντικό. Ορίστε μια μικρή ιδέα

  • Πιέσεις πάγκου με μπάρα δεν πιάνουν το στήθος; Μήπως πρέπει να δοκιμάσετε να κινείτε με κάποιο τρόπο τα χέρια σας ώστε να σας πιάνει,καθόλη την διάρκεια του σετ;
  • Το γόνατο πηγαίνει έξω/μεσα κατά την διάρκεια των προβολών ή των καθισμάτων; Καλύτερα να αξιοποιήσετε με κάποιο τρόπο τα λάστιχα που έχετε στο γυμναστήριο,δεν είναι μόνο για τα ομαδικά.
  • Τρώτε σαν βασιλιάς το πρωί,πρίγκηπας το μεσημέρι και σαν φτωχός το βράδυ; Αν έχετε πρωϊνή δουλειά και γυμνάζεστε το απόγευμα προς βράδυ,τότε ίσως είναι από τις μεγαλύτερες μπούρδες που μπορείτε να κάνετε.

Αυτά και άλλα πολλά από κάθε ένα προϊόν. Και μιλάμε μόνο για μια μικρή εισαγωγή. Μην φοβάστε να ξοδέψετε 50 ευρώ για κάτι που πιστεύετε ότι θα σας πάει μπροστά στην δουλειά σας.

Ένα από τα προϊόντα που περιμένω πως και πως,κυρίως επειδή θα το πάρω τσάμπα,είναι το Post Rehab Essentials 2.0 του Dean Somerset που είχα μιλήσει εδώ. Ο Dean πάντα κάνει καλή δουλειά και είμαι σίγουρος ότι 12+ ώρες υλικού από έναν διεθνούς φήμης ορθοπεδικο/προπονητή μόνο καλές θα είναι! Ορίστε και η εικόνα για το PRE 2.0!

ποστ

Αυτά για σήμερα! Καλή βδομάδα και τα λέμε ,ελπίζω,ξανά πριν το σουκου!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: