fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Τί συνέβη το 2012

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Καλή χρονιά,χρόνια πολλά και ότι άλλο επιθυμείτε!

Ξέρω ότι έχω να γράψω από πέρυσι αλλά μου συνέβη αυτό που λέγεται ζωή και έμεινα σχετικά πίσω σε αρκετά πράγματα. Αλλά μην φοβάστε,επιστρέφω δυναμικά!

Σήμερα θα κάνω απλά μια αναφορά σε κάποια πράγματα που συνέβησαν το 2012 και τα θεωρώ σημαντικά,είτε έχουν να κάνουν με μένα,είτε με τον υπόλοιπο κόσμο. ΟΚ,να πω την αλήθεια κυρίως για μένα θα μιλήσω αλλά είναι το μπλογκ μου,το δικαιούμαι!

Όπως είχα αναφέρει,δούλευα ένα φεγγάρι στα Joe Weider της Ηλιούπολης αλλά σταμάτησα,για λόγους τους οποίους η κυβέρνηση η ίδια μου ζήτησε να κρατήσω κρυφούς,σαν την λίστα Λαγκάρτ ένα πράμα.

Λυπημένος; Όχι τόσο και μόνο αν διαβάζουν θηλυκά μοντέλα και θέλουν να με παρηγορήσουν.

Όχι μόνο δεν στεναχωρέθηκα αλλά η αυτή η διακοπή της συνεργασίας μου με τα Weider μου έδωσε την ευκαιρία για μία ακόμα καλύτερη δουλειά,στο γυμναστήριο Body Fit της Παιανίας.

Και πισίνα! ´Οτι πρέπει το καλοκαίρι! Ή μετά από μια προπόνηση,χωρίς να το ξέρουν τα αφεντικά όμως μουαχαχαχα

Και πισίνα! ´Οτι πρέπει το καλοκαίρι! Ή μετά από μια προπόνηση,χωρίς να το ξέρουν τα αφεντικά όμως μουαχαχαχα

Ο χώρος είναι εξαίσιος με κάθε σημασία της λέξης. Τα αφεντικά είναι νέα παιδιά που προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα άνετο κλίμα στους υπαλλήλους και τους πελάτες τους. Οι συνάδελφοι γυμναστές και η γραμματεία μέσα στα χαμόγελα ενώ οι πελάτες,δεν μπορείς να τους χαρακτηρίσεις ακριβώς έτσι. Πιο πολύ σαν φιλαράκια θα το έλεγα κυρίως επειδή η προσέγγιση στο γυμναστήριο είναι ανθρωποκεντρική,με την έννοια ότι θέλουμε να συζητάμε με τον πελάτη και να γίνουμε φίλοι του,παρά να τον παρατήσουμε στην μοίρα του και να μην ξανάρθει μετά τον μήνα.

Τα μόνα 2 άσχημα στην δουλειά είναι η απόσταση(1 ώρα περισσότερο από τα Weider) και ότι ο κόσμος είναι λιγότερος από όσος θα ήθελα για τους πειραματισμούς μου πάνω στο ανθρώπινο σώμα,αλλά δεν στεναχωριέμαι,μόνο και μόνο με τόση καλή διάθεση πιστεύω μπορώ να καταφέρω θαύματα.

Να πω επίσης και ένα δημόσιο ευχαριστώ στον καθηγητή μου,τον Σταύρο Δεδούκο,που είχα στην IAFA,που με πρότεινε στα παιδιά και μου δώθηκε αυτή η θεσπέσια ευκαιρία! Περιμένω πολλά από αυτή την δουλειά,όπως είμαι και σίγουρος και τα άτομα με τα οποία συνεργάζομαι περιμένουν από μένα.

Κέρδισα άλλον ένα διαγωνισμό από τον Dean Somerset στον οποίο έχω αναφερθεί εδώ και εδώ. Ο διαγωνισμός ήταν να σκεφτούμε ένα slogan για τα νέα μπλουζάκια του και κέρδισε το δικό μου όπου έλεγε

“Bridging the gap between ninjas and barbells”

Ψαγμένο και αρκετά ταιριαστό με το κλίμα του site του Dean,οπότε χαίρομαι που είχε την απήχηση που ήθελα!

Το δώρο ήταν μία gift card 100 δολλαρίων για αγορές στο Amazon και πρόσβαση στο τρομερό του Post Rehab Essentials 2,όοοοοοοταν αποφασίσει να τα τελειώσει. Και με το ένα από τα δώρα θα ήμουν χαρούμενος αλλά αφού πήρα και τα 2 είμαι διπλά χαρούμενος χαχαχα.

Τί αγόρασα με την gift card? Ήταν μια καλή ευκαιρία να επενδύσω στην μόρφωσή μου(εντελώς πρωτόγνωρο πράγμα για εμένα ε;) και έτσι αγόρασα μερικά βιβλία. Ορίστε τί πήρα!

Kinetic Anatomy

Movement

Advances in functional training

Και ένα άλλο βιβλίο,με καμία σχέση περί Fitness!

Μου έγινε πρόταση να αρθρογραφήσω για ένα site το οποίο δεν ήξερα καν ότι υπήρχε και σοκαρίστηκα πρέπει να πω όταν είδα το περιεχόμενο. Αρκετά ψαγμένο και ευπαρουσίαστο,φάρος ελπίδας για την Ελληνική κοινότητα της γυμναστικής,σε αντίθεση με μεγάλα και γνωστά site που επικρατούν τα greeklish και οι ψευτοεγωϊσμοί.

Τo site ονομάζεται ensomati και η πρόσκληση να γράψω ήταν τέτοια που αδυνατούσα να αρνηθώ. Οπότε να περιμένετε δουλειά μου και εκεί πέρα! Μάλιστα έχω στείλει ήδη ένα άρθρο και περιμένω να δω πότε θα ανέβει επομένως,stay tuned!

Αυτά τα bitstrips έχουν τρομερή επιτυχία που έχουν εμφανιστεί στο Facebook! Ορίστε ένα που έφτιαξε η φίλη μου η Λίδα και το θεώρησα spot on αν εξαιρέσουμε λιιιγο την χαίτη! Εχει αιχμαλωτίσει την τσαχπινιά μου,τα κακά γεννετικά στα χέρια και για τα πόδια ας μην μιλήσουμε καλύτερα…

bit

Χριστούγεννα παρκάραμε κάπου στα Πετράλωνα για να πάμε σε ένα μαγαζί που έπαιζε μουσική ένας φίλος. Όταν επιστρέφαμε είδαμε ότι το λάστιχο έχει σκάσει και έτσι αφού αλλάξαμε λάστιχο,το τρέχαμε(παρόλο που χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικό,μόνο ο οδηγός τα έκανε όλα) στο συνεργείο. Εκεί είδαμε ότι το λάστιχο είχε κοπεί και όταν ρωτήσαμε(πάλι,όχι εμείς) τί θα μπορούσε να είχε γίνει,μας είπαν μαχαίρι ή σουγιάς.

Αργότερα πληροφορήθηκα ότι υπάρχει και σπείρα όπου σκάει τα λάστιχα,περιμένει κάπου να επιστρέψει ο οδηγός και όταν εκείνος βγαίνει ανυποψίαστος να τσεκάρει το αμάξι,του την πέφτουν. Και δεν μιλάμε για σπείρα από μοντέλα!

Απεργίες απεργίες απεργίες όλη την ώρα. Πραγματικά έχει καταντήσει λίγο κουραστικό. Καταλαβαίνω οι υπάλληλοι του Μετρό/ΗΣΑΠ/ΟΑΣΑ να παραπονιούνται που τους κόβουν λεφτά,αλλά ειλικρινά παιδιά,μια δουλειά όπου σας έχει να πατάτε μερικά κουμπιά σε ένα ευχάριστο περιβάλλον χειμώνα καλοκαίρι,που δεν στηρίζεται με κάποιο τρόπο σε συνεχόμενη εκπαίδευση για να γίνετε καλύτεροι,συγνώμη που θα το πω,δεν αξίζει πάνω από 600 ευρώ τον μήνα,ειδικά στην Ελλάδα του 2013.

Και πριν αρχίσετε το “μα προσεχουν τους πολιτες,νοιαζονται,αγχώνονται μπλα μπλα μπλα” κυκλοφορώ καθημερινά με μέσα και μόνο αυτό δεν έχω δει. Η πιο συχνή εικόνα είναι οδηγοί να μιλάνε στο hands free ή να ακούνε μουσική,να μην ανοίγουν τις πόρτες όταν έχει ξεκινήσει το λεωφορείο ενώ βλέπουν τον άλλον να τρέχει με το βλέμμα της ελπίδας στα μάτια,να μην διπλοτσεκάρουν για το αν πάει να μπει κόσμος σε κάποιο βαγόνι και άλλα πολλά. Ναι σίγουρα υπάρχουν οι εξαιρέσεις,αλλά είναι εξαιρέσεις,όχι ο κανόνας.

Τέλος,2 πολύ σημαντικά γεγονότα για τους anime fans! Βγήκε η ταινία του Rurouni Kenshin που όσοι το βλέπατε μικροί θα το θυμάστε ως Samurai X ή με κάποιον άλλον ελληνικό τίτλο! Ορίστε το link για να δείτε την ταινία με υπότιτλους αλλά και την επιλογή να την κατεβάσετε.

Το άλλο νέο είναι ότι μία από τις πιο αγαπημένες σειρές ever,από τις πρώτες τρομερές ατμοσφαιρικές παραγωγές,που έθεσε τα στανταρ για badass-ery πρωταγωνιστών και ειλικρινά,το μόνο δημιούργημα κινηματογράφου που δεν κάνει τον Bram Stoker να κλαίει,το Hellsing,έβγαλε το τελευταίο του OVA. Δεν χρειάζεται να το ξέρετε,είναι παλιό αλλά αν θέλετε μια καλή εισαγωγή στην κουλτούρα των anime με τρομερό σχέδιο,πρωτότυπους χαρακτήρες και επιτέλους vampire που δεν σας κάνουν να λέτε αυτό,καλά θα κάνετε να το δείτε. ΠΑτήστε εδώ   για τα 10 επεισόδια και ετοιμαστείτε για ένα 8ωρο απόλαυσης.

Ειλικρινά,είμαι τρισευτυχισμένος με την δουλειά που κάνανε!

Ειλικρινά,είμαι τρισευτυχισμένος με την δουλειά που κάνανε!Αν και δεν έχουν τον Anderson εκεί μέσα -_-

Εμ αυτά λίγο πολύ! Δώστε μου λίγο καιρό να επανέλθω στην γραφή,ήμουν καιρό εκτός. Αν θυμάστε καλά σήμερα είναι Δευτέρα και συνήθως ανεβάζω άρθρα από Τρίτη και μετά. Αυτό τί σημαίνει; Ότι ίιιισως καταφέρω και γράψω άλλο ένα αριστούργημα ορθωγκραφήας,σωστής πήξης(ή τήξης?) και ελληνικιάς γραμματικιάς. Μέχρι τότε,καλά να περνάτε!

3 responses to “Τί συνέβη το 2012

  1. μοντελο-που-θα-σε-παρηγορησει-να-μην-εισαι-λυπημενος January 21, 2013 at 1:33 pm

    nice one dear fotis!

  2. Pingback: Τί περιμένω για το 2013 « fotisff

Leave a Reply

