fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Επιστήμονες ανακαλύψαν τρόπο να ζεσταθείτε χωρίς τζάκι!!!

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Είναι γεγονός! Πλέον με το 2013 να μας πλησιάζει και με την αποφυγή άλλης μίας Αποκάλυψης,έγινε γνωστό στην επιστημονική κοινότητα ένας τρόπος να ζεσταθούμε χωρίς να χρειαστούμε πετρέλαιο,αέριο,κάρβουνα,σπίρτα,μαζούτ ή κάποιο ξόρκυ από τον Gandalf που δώθηκε στους κοινούς θνητούς

fire hobbits

Ποιός είναι λοιπόν αυτός ο νέος επαναστατικός τρόπος που μπορούμε να αυξήσουμε την θερμοκρασία του σώματός μας χωρίς εξωτερική βοήθεια;

Μα φυσικά και η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Αρκετοί το γνωρίζουν ήδη αυτό,αλλά πώς γίνεται και ζεσταινόμαστε με την γυμναστική;

Είναι γνωστό ότι η γυμναστική αποτελεί ένα από τα καλά στρες του σώματός μας. Όταν το σώμα μας διαισθάνεται κάτι το οποίο το βγάζει από την κατάσταση ηρεμίας του,προκαλείται μια εσωτερική αλλαγή. Στην περίπτωση της γυμναστικής οι παλμοί της καρδιάς ανεβαίνουν,στέλνεται περισσότερο αίμα στις μυϊκές ομάδες που γυμνάζουμε και ανεβαίνει έτσι η θερμοκρασία του σώματος.

Τί είδους γυμναστικής μπορείτε να κάνετε για να ανέβει η θερμοκρασία του σώματός σας;

Ειλικρινά απλά και μόνο να ψάξετε την κατηγορία “γυμναστική” στο blog θα βρείτε μπόλικα παραδείγματα προγραμμάτων,αλλά ορίστε μερικές ιδέες για γρήγορο “άναμα”.

  • Κάντε 1-2 σετ από όσα περισσότερα βαθιά καθίσματα μπορείτε. Το διάλειμμα να είναι μικρό και πρέπει να αγγίξετε τις 100 επαναλήψεις σίγουρα. Τρομερή λύση για γυναίκες που θέλουν να βελτιώσουν το κάτω μέρος του σώματος(γλουτούς,μπούτια) αλλά και για άντρες που τα παντελόνια τους είναι σαν XXXL μπλούζα.
  • Προβολές με τα χέρια ανυψωμένα. Προσπαθήστε να μην χάσετε την ισορροπία σας και μην κοπανάτε τα γόνατά σας. Αρκετοί στον κλάδο πιστεύουν ότι η εκγύμναση των ποδιών με το ένα πόδι σε μη σταθερή θέση,είναι η λύση για μείωση τυχόν προβλημάτων στα γόνατα. Κάντε μια δοκιμή να δείτε πως θα πάει
  • Επειδή η εκγύμναση του κάτω σώματος δεν είναι τόσο αγαπητη,παρόλα τα  πλεονεκτήματα που έχει(περισσότερο κάψιμο θερμίδων,μεγαλύτερη θερμογέννεση,μια περίεργη τάση να καίει το λίπος στην κοιλιά) ορίστε και μια εναλλακτική με το πάνω σώμα με τις αγαπημένες σας κάμψεις.

Δείτε 2 τρομερούς προπονητές,τον Martin Rooney και τον Nick Tumminello να μιλάνε για κάποιες παραλλαγές των κάμψεων που μπορούν να γίνουν αρκετά δύσκολες.

Τα πράγματα είναι πολύ εύκολα και απλά,οπότε μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικά προγράμματα. Από αυτό το άρθρο,μπορείτε να δοκιμάσετε το “The Magic 50” αλλά και την μέθοδο Tabata. Ο Dan John έχει προτείνει στο παρελθόν τα Tabata να γίνονται με κάποιο είδος καθίσματος και συμφωνώ ότι είναι μια καλή ιδέα,ειδικά για ταχύτατη θέρμανση.

Εδώ λίγο πολύ το προπονητικό κομμάτι τελειώνει,καθώς σας έδωσα ήδη 3 τρόπους για να ζεσταθείτε χωρίς να ανάψετε κάποια σόμπα. Το θέμα μετά είναι δικό σας,να βάλετε την προσπάθεια και να κινηθείτε. Δέκα με δεκαπέντε λεπτά είναι αρκετά για να σας κρατήσουν ζεστούς μέχρι και μία ώρα μετά,οπότε πιστεύω ότι είναι καλό αντάλλαγμα.

Σαν Χριστουγεννιάτικο δώρο όμως,έχω και κάτι έξτρα!

Το διατροφικό κομμάτι,τί δηλαδή μπορούμε να φάμε για να ζεσταθούμε αλλά και τυχόν πράγματα που επηρρεάζουν το πόσο κρυώνουμε,το ανέλαβε ένας καλός μου φίλος,ο Αντρέας Ζουρδός του metavolismos.com

Απολαύστε!

Ο άνθρωπος και ο θρύλος. Επιλέγετε εσείς ποιος είναι ποιος!

Ο άνθρωπος και ο θρύλος. Επιλέγετε εσείς ποιος είναι ποιος!

Ο Φώτης μου ζήτησε να γράψω μερικά πράγματα για την επίδραση της διατροφής στην θερμοκρασία,οπότε ιδού!

Για όσους θέλουν να ζεσταθούν και δεν θέλουν ούτε να πάρουν κιλά ούτε να χάσους ας έχουν υπ’ όψιν τους πως τα τρόφιμα που έχουν πρωτείνη ανεβάζουν αρκετά την θερμοκρασία του σώματός μας. Αυτά είναι τα κρέατα, τα ψάρια, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά.

Τώρα, αν δούμε την πορεία του ανθρώπινου είδους σε περιπτώσεις ψύχους, η πικρή αλήθεια είναι πως οι ευτραφείς είχαν και έχουν τρομερό πλεονέκτημα. Το λίπος είναι πιθανότατα το πρώτο παλτό και η πρώτη κουβέρτα που χρησιμοποιήσαμε, παρέα βέβαια με τις τρίχες. Το λίπος δρα σαν μία ωραία λεπτή (ή όχι τόσο λεπτή) κουβέρτα σε όλο μας το σώμα.

Εξελικτικά, οι άνθρωποι που κουβάλαγαν λίπος ήταν αυτοί που επιβίωναν από περιόδους ακραίου ψύχους (καμία σχέση με το πολικό 10 βαθμοί Κελσίου της Αθήνας).

Με την χρήση της τεχνολογίας έχουμε κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα για τον οργανισμό μας. Επιστημονικά δεδομένα από την Αμερική μας δείχνουν πως το 1923 οι 17 βαθμοι Κελσίου εντός του σπιτιού θεωρούταν το φυσιολογικό. Μετά από 63 χρόνια, το 1986 το “κανονικό’ στα σπίτια ήταν οι 24 βαθμοί Κελσίου – θερμοκρασία που άλλες εποχές θεωρούταν υπερβολικά ζεστή. Η διαφορά αυτή στην θερμοκρασία έχει επίδραση στον μεταβολισμό ενός ανθρώπου. Για την ακρίβεια περί τις 239 θερμίδες, όσο ένα μέτριο πιάτο μακαρόνια. Οπότε όσοι είναι ευτραφείς και η πολυκατοικία τους δεν έχει ανάψει το καλοριφέρ, υπάρχουν καλά νέα, γιατί μπορεί μέσω της ψύχρας να χάσουν μερικά κιλάκια. Οι κοκκαλιάρηδες θα βοηθηθούν πολύ αν βάλουν 3-4 κιλά, και αν καπνίζουν και το σταματήσουν θα είναι ακόμα πιο εύκολο για αυτούς.

di

Ορίστε λοιπόν! Πλήρη αναλυση για το πως να ζεσταθείτε χωρίς έξοδα! Χρόνια σας πολλά και πάλι και παρακαλώ μην κρυώνετε χωρίς λόγo και αιτία!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: