fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Μην είστε ο τύπος που. . .

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Μην είστε ο τύπος που:

1)Νομίζει ότι οι πολύ μυώδεις στο γυμναστήριο παίρνουν “πρωτεΐνες” και “κρεατίνες”

Είστε εξαιρετικά χαριτωμένα πλάσματα,δεν αντιλέγω.

Ακούσατε κάτι κάποτε από κάποιον και το λέτε όλη την ώρα για άτομα που έχουν περισσότερο μυϊκό ιστό από εσάς. Αλλά να μάθετε για τί μιλάτε

Η πρωτεΐνη,είτε σε μορφή σκόνης(δηλαδή συμπλήρωμα) είτε αυτή που παίρνουμε από το φαγητό,είναι απαραίτητη ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ!

Η Ζωή καταναλώνει μια καλή μερίδα πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την φυσιολογική ανάπτυξη,τον σχηματισμό ορμονών,για την υγεία του μυαλού και του κεντρικού νευρικού συστήματος και άλλα πολλά. Οπότε δεν είναι διαβολική και σίγουρα όχι κάτι απαγορευμένο.

Η κρεατίνη φτιάχνεται ΦΥΣΙΚΑ στο σώμα μας και δίνει ενέργεια στους μύες μας για τυχόν ενέργειες.

Δημιουργείται στο συκώτι και δεν έχει αποδειχτει ότι μπορεί να είναι τοξική στα νεφρά.Επίσης πολλές δεκαετίες έρευνας έχουν αποτύχει να δείξουν κάποιο πρόβλημα από την χρήση κρεατίνης σε φυσιολογικούς βαθμούς.

Σε υπερβολικούς βαθμούς δεν ξέρω και δεν με νοιάζει,δεν πρόκειται να αρχίσω να τρώω.

Μην μπερδεύετε την σκληρη δουλειά ή τα καλά γεννετικά ή τη χρήση αναβολικών με πρωτεΐνη και κρεατίνη,φαίνεστε αστείος και αμόρφωτος,ειδικά αν μιλάτε με ύφος ειδήμων

2)Πετά/παρατά τα βάρη όταν τελειώνει τα σετ

Οι πιθανότητες λένε ότι δεν σηκώνετε τόσο μεγάλο φορτίο για να μην μπορείτε να ελέγξετε το κατέβασμα της τελευταίας επανάληψης.

Επίσης η μπάρα που γεμίσατε για να κάνετε πάγκο 60 κιλά με μισές επαναλήψεις δεν θα σας κουράσει πάρα πολύ άμα την αδειάσετε.

Μην ανησυχείτε,δεν θα ξοδέψετε τόσους πολλούς πόρους για να επιστρεψετε τα βάρη ή να αδειάσετε την μπάρα που χρησιμοποιήσατε.

Είναι εκνευριστικό για όλους τους άλλους και στο τέλος της μέρας είναι κουραστικό για τους γυμναστές να μαζεύουν.

3)Νομίζει ότι μπορεί να μειώσει τοπικά το λίπος

Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει,τελεία και παύλα

Προχωράμε στο επόμενο

4)Κανει ανυψώσεις ώμων και τους περιστρέφει ταυτόχρονα

Δεν ξέρω ποιος σας είπε κάτι για ολοκληρωμένη ανάπτυηξ,αλλά οι πιθανότητες είναι ότι οι τραπεζοειδείς σας είναι υποανάπτυκτοι.

O Jamie δεν κάνει ποτέ τις περιστροφές για “ολοκληρωμένη ανάπτυξη”

Οι μυϊκές ίνες του τραπεζοειδή χωριζονται σε 4 μέρη εκ των οποίων μόνο το κορυφαίο γυμνάζεται κυρίως με ανύψωση.

Τα άλλα γυμνάζονται με απαγωγή και προσαγωγή του ώμου. Δηλαδή όταν “τραβάμε” τους ώμους μπροστά και πίσω.

“Ωραία” λέτε “αυτό δεν κάνω με την περιστροφή;”

Όχι,γιατί η αντίσταση(στην περίπτωση της άσκησης ειναι οι αλτηρες ή μια μπάρα) μας τραβά προς τα κάτω και γυμνάζονται παραγωγικά μόνο οι πάνω μοίρες.

Για τις άλλες,η αντίσταση πρέπει να τραβά τα χέρια μας είτε πίσω είτε μπροστά και ακόμα και αυτό δεν είναι ο ακριβής τρόπος εκγύμνασης των άλλων 3 μυϊκών ινών.

Αν θέλετε να γυμνάσετε πλήρως τους τραπεζοειδείς ρίχτε μια ματιά στις παρακάτω έξτρα ασκήσεις.

Τέλος για πλάκα,διαβάστε εδώ πως ο Jamie Lewis απέκτησε τους τραπεζοειδείς του. Ασχημη γλώσσα στην αρχή αλλά καλό παράδειγμα προπόνησης σίγουρα.

5)Που αλλάζει συνεχώς τις ασκήσεις ή το πρόγραμμά του

Το Internet μας δυσκόλεψε την ζωή με το να σας έχει πείσει ότι χρειάζεστε όλη την ώρα νέες ασκήσεις για “διαφορετικό ερεθισμα”.

Αυτό παραδόξως δεν ισχύει σχεδόν καθόλου.

Μπορείτε σίγουρα να αλλάζετε συχνα πυκνά κάποια άσκηση αν νοιώθετε ότι δεν σας πιάνει καλά. Μπορείτε επίσης να την αλλάξετε αν βαριέστε και θέλετε μια μικρή αλλαγή. Αλλά δεν υπάρχει κάποια αδιάψευστη απόδειξη ότι η μόνιμη αλλαγή κάνει κάτι. Υπάρχουν τα αδιάφορα σώματα αλλά δεν θέλω να γίνομαι κακός.

Βαθιά καθίσματα με αλτήρες σηκωμένους στους ώμους είναι καλή παραλλαγή αν κάνετε όλη την ώρα καθίσματα με την μπάρα πίσω από το λαιμό. Τα κιλά θα είναι σίγουρα λιγότερα αλλά η εμπειρία,ανεκτίμητη.

Ακόμα και τους επαγγελματίες body builders αν τους ακούσετε να μιλάνε θα πούνε ότι μετά από πολύ πειραματισμό κρατάνε μερικές ασκήσεις ανά μυϊκή ομάδα και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό εκεί.

Κατηγορώ το Crossfit και οτιδήποτε περνά για “λειτουργικό” για αυτή την ανάγκη να κάνουμε κάτι διαφορετικό κάθε φορά.

Βρείτε ένα καλό πρόγραμμα και ακολουθήστε το για κάπου 3 μήνες και μετά μπορείτε να αλλάξετε.

6)Κάνει κάτι από αυτά

Στο τελευταιο βιντεο καποια ειναι για πλακα και αλλα για σοβαρα. Ελπίζω μόνο να μπορείτε να ξεχωρίσετε ποιο είναι ποιο.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: