fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Διάφορες σκέψεις

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Επισήμως πλέον έχει μπει το καλοκαίρι! Επίσης επισήμως πλέον,έχω βρει δουλειά σε ένα γυμναστήριο το οποίο θα παραμείνει κρυφό στους αναγνώστες του blog,κυρίως επειδή δεν ξέρω πόσο καιρό θα δουλεύω εκεί. Αν τελειώσει και το καλοκαιρι και είμαι ακόμα εκεί,πληρωμένος για τις υπηρεσίες μου,τότε θα πω που δουλεύω ώστε να μπορέσει να περάσει όποιος θέλει για να συζητήσουμε τυχόν θέματα ή απορίες έχει. Σε μια προσπάθεια να μην θεωρηθώ ψώνιο(λίγο αργά) ελπίζω να εξιλεωθώ,με την παρακάτω,μη γυμνή,εικόνα

*_*

Τώρα που με συγχωρήσατε ας μιλήσω λίγο για αυτά που σκέφτομαι τον τελευταίο καιρό.

Με την δουλειά και τις μεταφορές(περίπου 2 ώρες πήγαινέλα) άρχισα να εκτιμώ περισσότερο αυτό που ακούγεται εξωγήινο σε παιδιά της ηλικίας μου,την “ανάρρωση”. Πώς άρχισα να την εκτιμώ; Μετά από μια μέρα όπου περνάω 7-9 ώρες όρθιος με ελάχιστες ευκαιρίες να κάτσω κάτω,αρχίζω και “αισθάνομαι” μέρη του σώματός μου που είχα ξεχάσει όπως τις πατουσες,τις γάμπες,την επιγονατίδα του προβληματικού δεξιού γονάτου μου και μερικές φορές την μέση. Είναι αναμενόμενο θα μου πει κάποιος,να πονάς,έτσι γίνεται με τόσες ώρες ορθοστασία. Ναι αλλά τί κάνουμε για αυτό; Απλά περιμένουμε να τελειώσει η δουλειά μας,πάμε σπίτι,κοιμόμαστε και την επόμενη μέρα άντε πάλι; Δεν πρέπει να κάνουμε κάτι για να δείξουμε τον στοιχειώδη σεβασμό που πρέπει σε αυτά τα περίεργα πράγματα που λέγονται “αρθρώσεις” και βρίσκονται στο σώμα μας; Φυσικά και πρέπει και ορίστε η λύση μου.

Σε έναν συνδιασμό με το άρθρο μου εδώ,ένα μπαλάκι του τέννις ή έναν πλάστη και λίγο ανοχή στον πόνο μπορούμε να κάνουμε παππάδες. Ορίστε ελάχιστες μόνο από τις θέσεις που μπορούμε να βάλουμε το μπαλάκι ώστε να κάνουμε λίγο μασάζ μετά την δουλειά ώστε να νοιώσουμε αμέσως καλύτερα

Στην πατούσα

Φροντίζουμε να πιέσουμε λίγο το πόδι πάνω στο μπαλάκι και να το κινήσουμε πάνω-κάτω,αριστερά-δεξιά ώστε να πιάσουμε όλη την επιφάνεια της πατούσας.

Στην γάμπα

Ίδια λογική με την πατούσα

Στη λαγοκνημιαία ταινία(καλύτερα με έναν πλάστη)

Ξεκινάτε λίγο πιο πάνω από το γόνατο και ανεβαίνετε

Στους τετρακέφαλους

Πόνος σε άρθρωση:γόνατο και διαβάστε το κομμάτι Μασάζ/Θεραπεία Trigger Point

Με μόλις 10 λεπτά μετά την δουλειά,λίγο πριν πάτε για νάνι μπορείτε να εξασφαλίσετε την υγεία των αρθρώσεών σας αλλά και της ψυχολογίας σας αφού ο οποιοσδήποτε πόνος θα μειωθεί. Αν έχετε κάποια απορία για κάποια θέση στο μασάζ,πείτε μου.

Προς μεγάλη μου εντύπωση,στο γυμναστήριο έρχονται αρκετά άτομα τα οποία δεν έχουν κυρίως πρόβλημα με την μέση ή με τον ώμο ή με το γόνατο. Όχι,το κύριο πρόβλημα είναι αυχενικό αν και πρέπει να πω ότι δεν το περίμενα. Σίγουρα η αυχενική μοίρα επηρρεάζει το πάνω σώμα,ειδικά χέρια και ώμο αλλά είναι ενδιαφέρον το πως το πρώτο πρόβλημα που παρουσιάζεται σε κάποιον(μιλάμε για 2 στα 4 ορθοπεδικά προβλήματα) είναι αυχενικό. Ακόμα πιο ενδιαφέρον(ή όχι για κάποιους από εσάς αλλά για μένα τον καμμένο είναι) είναι ότι πέρα από διάφορες παθήσεις που δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά,αν το πρόβλημα είναι απλά κακή στάση του σώματος,μπορούμε να δούμε μια βελτίωση σχετικά εύκολα(ή τουλάχιστον έτσι διάβασα😛 ). Οπότε περιμένετε να τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω περί λαιμού,να το δοκιμάσω(τώρα έχω τόσα πειραματόζωα χο χο χο) και να σας παρουσιάσω το πόρισμα!

Όπως ήταν αναμενόμενο,οι γυναίκες με ρωτάνε συνεχώς 2 πράγματα. Πώς μπορούν να χάσουν κιλά και πως μπορούν να φτιάξουν τους γλουτούς τους. Για μένα η λύση,όσο έγραφα το blog και έδινα απλά συμβουλές ήταν απλή,ειδικά για το χάσιμο κιλών,”φάτε λιγότερο,κινηθείτε περισσότερο”. ΑΜ ΔΕ! Σε γελάσανε βλάκα. Οι γυναίκες έχουνε μια περίεργη σχέση με το φαγητό που ομολογώ δεν την είχα καταλάβει μέχρι να μιλήσω σε μία ώρα με 7 διαφορετικές γυναίκες,για το ίδιο θέμα. Βρέθηκα στην δυσάρεστη θέση να συνειδητοποιήσω ότι δεν είναι τόσο εύκολο για τις γυναίκες όσο για μένα που είμαι αγοράκι. Οπότε έχω αρχίσει να τείνω στην ιδέα ότι για γυναίκες(ή και άντρες ακόμα) που δεν θέλουν να αλλάξουν δραστικά την διατροφή τους,η καλύτερη λύση θα ήταν η προοδευτικά αυξανόμενη αντίσταση στις ασκήσεις που κάνει στο γυμναστήριο,με έμφαση τις “μεγάλες” ασκήσεις,όπως βαθιά καθίσματα,άρσεις θανάτου,πιέσεις και έλξεις σε όλες τις μορφές τους.

Αμοιρη Christine,έγινε κτήνος με τα μεγάλα βάρη. . .

Και στην ερώτηση τί γίνεται με τους γλουτούς,η απάντηση είναι ίδια με την πάνω ερώτηση,λίγο πολύ. Αξιοσέβαστα νούμερα στις μεγάλες ασκήσεις που πιάνουν το κάτω σώμα θα σας φτιάξει τους γλουτούς. Δεν είναι αρκετές για να δείτε απίστευτα αποτελέσματα,αλλά μπορείτε σίγουρα να εκπλαγείτε από τις αλλαγές.

Πρόσφατα μου ήρθε στο ταχυδρομείο το τρομερό Ignite the fire,ένα βιβλίο περί personal training. Δεν ασχολείται με προχωρημένες τεχνικές ασκήσεων,ψαγμένη περιοδικότητα ή συμπληρώματα,όλο το βιβλίο ασχολείται με το πως να εμπνεύσετε τους πελάτες σαν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και να δουν επιτέλους αποτελέσματα. Απαραίτητη πηγή για όλους τους personal trainer,πολύ περισσότερο από φανταχτερά ρούχα,accessorize και άλλες μπούρδες. Επενδύστε στην μόρφωσή σας και θα δείτε γρήγορα αποτελέσματα,επενδύστε απλά στην εμφάνισή σας και θα πάρετε την κάτω βόλτα από μια ηλικία και μετά.

Όχι όσο ωραίος όσο εγώ αλλά σίγουρα κάνει καλύτερη δουλειά!(είναι ο συγγραφέας του βιβλίου που ανέφερα πιο πάνω)

Τέλος κάτι καθαρά για άτομα που είναι σοβαροί με την προπόνησή τους και χίλια ευχαριστώ στον Βασίλη που μου το πόσταρε επειδή το είχα ξεχάσει,διαβάστε το άρθρο εδώ. Εδώ ο natural bodybuilding Pro,Layne Norton,εξηγεί το πρόγραμμά του για τα άτομα που δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν αναβολικά αλλά είναι έτοιμα να γυμναστούν σκληρά για να φτιάξουν ένα τρομερό σώμα. Το πρόγραμμά του είναι πράγματι τρομερό,δίνει προσοχή σε όλες τις μεταβλητές που πρέπει να έχει λάβει υπόψιν του κάποιος στο γυμναστήριο. Δεν σας μεγαλώνουν τα πόδια; Δοκιμάστε το πρόγραμμα για λίγο καιρό,αυξάνετε κιλά,κρατατε σωστά διαλείμματα και θα είστε καλυμμένοι για καιρό.

Αυτά για τώρα!Ελπίζω από βδομάδα να έχω κάποιο νέο για το αυχενικό ή τουλάχιστον μία hot φωτογραφία(παρατηρήσατε ότι δεν ανέβασα καμμία τέτοια ε;;;)

Τα λέεεεμεεεε!

3 responses to “Διάφορες σκέψεις

  1. Tonis June 15, 2012 at 3:47 pm

    Τώρα θα αναγκαστείς να δίνεις συμβουλές στη δουλειά σου που να βολεύουν τα γυμναστήρια :p

    Επίσης καλά έκανες και δεν ανέβασες καμιά hot φωτογραφία. Όταν μας λείπει, τις περιμένουμε με μεγαλύτερη ανυπομονησία, και προσδίδεται και μεγαλύτερη σοβαροφάνεια στα άρθρα σου, όση χρειάζεται μέχρι να έρθει το επόμενο άρθρο με το ωραίο σέξι χιούμορ

  2. Pingback: Μια εισαγωγή στο assessment! « fotisff

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: