fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών,των διακοπών,των εκδηλώσεων και άλλων!

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Πέρα από το γεγονός ότι ο τίτλος του άρθρου παίζει να είναι ο μεγαλύτερος που έχω γράψει ποτέ,το περιεχόμενο του άρθρου είναι επίσης το πιο επίκαιρο που έχω γράψει ποτέ!

Μία βδομαδα μετά το Πάσχα,σίγουρα όλοι μας γνωρίζουμε άτομα που πήραν κάποια παραπανίσια κιλά από αυτά που περίμεναν. Μπορεί να είναι φίλοι,συγγενείς,εραστές ακόμα και ο ίδιος μας ο εαυτός. Στην προσπάθεια μου οπότε να δώσω κάποια λύση,θα παρουσιάσω πρακτικές μεθόδους όπου θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν στην απώλεια των κιλών είτε προέρχονται από το Πάσχα,τα Χριστούγεννα,τις καλοκαιρινές διακοπές,ένα πάρτυ που φάγατε πολύ και μετά το ρίξατε έξω για μια βδομάδα και και και και. Οι περιστάσεις είναι πολλές,αλλά τα κόλπα είναι λίγα και καλά. Δεν θα σας δώσω 3891276419446194613476184761946 τρόπους που θα λένε το ίδιο πράγμα μεταξύ τους, Ξεχάστε την δίαιτα της μπανάνας ή του αέρα,το αδυνάτισμα δεν είναι τόσο δύσκολο,απλά θέλει λίγο πειθαρχία και υπομονή.

Σίγουρα όχι πειθαρχία σε τέτοιο βαθμό!

Μέθοδος 1: Μειώστε,έξυπνα,τις θερμίδες στο φαγητό που τρώτε

Δώστε σημασία στην λέξη έξυπνα. Το πρώτο πρόβλημα με όλους(και κυρίως,όλες) είναι ότι μετά από μια περίοδο κραιπάλης στο φαΐ αποφασίζουν να γίνουν φιλαράκια με το μαρούλι και το λάχανο και να κόψουν όλες τις άλλες τροφές. Αυτό όμως δεν είναι λύση καθώς ο μεταβολισμός πέφτει απότομα και αντί να σας κάνει να χάσετε κιλά,χάνετε λίγα υγρά και μετά νοιώθετε χώμα από την κούραση(λογικό,αφού δεν βάζετε ενέργεια στο σώμα σας,από πού περιμένετε να την παράγει;). Οπότε ποια είναι η λύση μας; Προσπαθείτε να περιορίσετε τις τροφές που σας δίνουν πολλή ενέργεια,εύκολα αξιοποιήσιμη από τον οργανισμό.

Τί θέλει άραγε να πει ο ποιητής με αυτό; Τα τρία βασικά μακροστοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας είναι πρωτεΐνη,υδατάνθρακες και λιπαρά. Μπορούμε να συζητάμε από το πρωΐ μέχρι το βράδυ κατά πόσο είναι απαραίτητο το αλκοόλ στην διατροφή σας αφού θεωρείται και αυτό μακροστοιχείο ή να κάνουμε αναφορές σε Εσκιμώους και το ότι δεν τρώνε υδατάνθρακες ή αυτό που διαβάσετε σε ένα περιοδικό ότι η πρωτεΐνη προκαλεί προβλήματα στα νεφρά ή τα λιπαρά θα μετατραπούν μόνο σε λίπος αλλά δεν είναι το θέμα του άρθρου.

Αυτό που θέλω να κρατήσετε είναι ότι τα λιπαρά και οι υδατάνθρακες είναι αυτά που κυρίως δίνουν στο σώμα μας τα υλικά για να παράγουν ενέργεια και αυτή η ενέργεια αν δεν χρησιμοποιηθεί μας προσθέτει κιλά στη ζυγαριά. Λογικό δεν είναι; Αν έχετε μια ισορροπία στο πόσες θερμίδες(ενέργεια) βάζετε στο σώμας σας από το φαγητό σας και πόσες θερμίδες καίτε από τις καθημερινές σας δραστηριότητες τότε διατηρείτε τα κιλά σας και αν θέλετε να τα χάσετε,τότε πρέπει ή να μειώσετε το πόσο τρώτε ή να αυξήσετε τις δραστηριότητές σας ή να κάνετε και τα δύο μαζί.

Επομένως,αυτό που πρέπει να κρατήσετε είναι πως αν θέλετε να αρχίσετε να χάνετε έξυπνα και όχι χαζά,θα πρέπει να μειώσετε κάπως τους υδατάνθρακές και τα λιπαρά που καταναλώνετε. Μία μικρή λίστα αυτών των τροφίμων μπορείτε να την βρείτε σε αυτό το άρθρο μου μαζί και με έναν εύκολο τρόπο να υπολογίσετε πόσες θερμιδες χρειάζεστε. Θέλετε την μέθοδο 1 με λίγα λόγια; Λαχανικά,φρούτα,κρέας(κατα προτίμηση λευκό),ψάρι και επιλεκτικά και με μέτρο όσπρια,δημητριακά,πατάτες και καλά λιπαρά

Μέθοδος 2: Σταματήστε να είστε υποχόνδριοι και γυμναστείτε

Ναι,δυστυχώς όσο και να μην αρέσει σε πολλές γυναίκες και μερικούς άντρες,η καλύτερη λύση προκειμένου να χάσετε το περιττό βάρος για μένα,είναι να μπείτε σε ένα καλό πρόγραμμα γυμναστικής και με αυτό το τρόπο

  • να γίνεται δυνατότεροι
  • να μειώσετε το λίπος σας
  • να αυξήσετε την μυϊκή μάζα και τον μεταβολισμό σας
  • να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας
  • να μειώσετε το άγχος σας
  • να βοηθήσετε να βγουν οι τοξίνες από το σώμα σας
  • να δυναμώσετε τα οστά σας
  • να αυξήσετε την τεστοστερόνη σας
  • να βελτιώσετε την έκκριση της ινσουλίνης σας και άλλα πολλά.

Αν δεν σας έκανε την παραμικρή εντύπωση η μικρή αυτή λίστα τότε αρχικά λυπάμαι για λογαριασμό σας και κατα δεύτερον θα ήθελα να σας ζητήσω να κοιτάξετε το blog ξανά την επόμενη βδομάδα όπου θα αφιερώσω ένα άρθρο για τα οφέλη της γυμναστικής!

Τα πλεονεκτήματα είναι κατά πολύ περισσότερα από τα μειονεκτήματα

Πώς μπορείτε να ξεκινήσετε; Μόνο 3 φορές την εβδομάδα με 30 λεπτά γυμναστικής είναι αυτό που χρειάζεστε στην αρχή. Δεν σας φαίνεται πολύ αλλά με τον καιρό,θα δείτε τις αλλαγές στο σώμα σας και θα είστε πολύ χαρούμενοι. Σίγουρα όσοι δεν έχετε γυμναστεί τακτικά στην ζωή σας(ΤΟ ΧΑΛΑΡΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!!?!?!?!?!?!?) δεν θα το έχετε δει,αλλά όταν συνδιάσετε μια καλή διατροφή με καλή άσκηση,το σώμα σας έρχεται όλο και πιο κοντά στο σώμα που είχατε ονειρευτεί τον εαυτό σας. Δεν μιλάμε για εξωφρενικές αλλαγές όπως το να σας κάνουν πιο ψηλό αλλά για το μονοπάτι για το καλύτερο σώμα που θα μπορούσατε ποτέ να πετύχετε. Ενδιαφέρεστε; Πολύ καλά,μην ντρέπεστε και ξεκινήστε. Επειδή είναι δύσκολοι καιροί,μπορεί να μην έχετε να δώσετε 120 ευρώ το χρόνο για ένα γυμναστήριο(μεταξύ μας,κόφτε το internet για λίγους μήνες,η υγεία και το σώμα σας είναι πολύ πιο σημαντικά από το Facebook) μπορείτε πάντα να ψάξετε για ιδέες στο σπίτι μέσω του Internet. Ορίστε 2 άρθρα μου

Γυμναστική στο σπίτι 1

Γυμναστική στο σπίτι 2

Αν θέλετε απλά να γυμναστείτε στο γυμναστήριο,ορίστε 2 άρθρα που σας προετοιμάζουν και σας δίνουν έναν μπούσουλα διαφορετικό από τα βαρετά “ώμοι,πόδια,χέρια,στήθος,πλάτη”

Ένα πρόγραμμα για αρχάριους: Η θεωρία

Ένα πρόγραμμα για αρχάριους: Το πρόγραμμα

Αν είστε γυναίκα και έχετε κάποιες προκαταλύψεις(ή και άντρας ακόμα),μπορείτε να διαβάσετε ίσως τα 2 πιο δημοφιλή μου άρθρα για γυναίκες και γυμναστική

Γυναίκες και γυμναστική: Οι μύθοι

Γυναίκες και γυμναστική: Το πρόγραμμα

Αν θα θέλατε κάποια προσαρμογή ή συμβουλή για το δικό σας πρόγραμμα,μην ντραπείτε να μου στείλετε!

Μέθοδος 3: Δοκιμάστε την περιοδική νηστεία

Όχι,δεν μιλάμε για κάποια νηστεία που αποκλείεται τροφές. Μιλάμε για μια μικρή περίοδο νηστείας,συνήθως από 8-24 ώρες όπου σκοπό έχει να σας κάνει να φάτε λιγότερο(βασικά καθόλου!) και να μειώσετε έτσι τις θερμίδες που βάζετε στο σώμα σας. Αφήστε τις μπούρδες που έχετε διαβάσει στα περιοδικά ότι πρέπει να τρώτε κάθε 3 ώρες γιατί θα κάψετε τους μύες σας ή ότι θα πάθετε υπογλυκαιμία. Ο μυϊκός καταβολισμός ξεκινά μετά τις 72 ώρες(μιλά για 3 μέρες) απόλυτης νηστείας,σε αντίξοες συνθήκες. Όταν μιλάμε αντίξοες συνθήκες μιλάμε για συνθήκες οπου στρεσσάρεστε πολύ και δεν πίνετε ούτε καν λίγο νερό.

Η νηστεία που προτείνω εγώ απλά σας επιτρέπει,για κάποιες ώρες,να σταματήσετε να σκέφτεστε “πωωω τί θα φάω τώρα,πέρασε η ώρα” και να κάνετε και μια οικονομία στην τσέπη σας(αν τρώτε συνεχώς,θα ξοδεύετε και λεφτά συνεχώς). Και αν νομίζετε ότι τέτοιοι μέθοδοι δεν λειτουργούν,ρίξτε απλά μια ματιά στις εικόνες,χωρίς να χρειαστεί να διαβάσετε,των πελατών του Martin Berkhan,μεγάλου υποστηρικτή της περιοδικής νηστείας

http://www.leangains.com/search/label/Client%20results

Αν δεν σας κάνει την παραμικρή εντύπωση και σκέψεις όπως “δεν θέλω να γίνω έτσι,φαίνεται υπερβολικό”,επιτρέψτε μου να σας αποκαλύψω κάτι σημαντικό.

Ο δρόμος για ένα ωραίο σώμα,ανάλογα την εντύπωση που έχει ο καθένας για αυτό το σώμα,είναι λίγο πολύ,σε φυσιολογικά πλαίσιο μονόδρομος. Είναι ένα ταξίδι διατροφής και άσκησης,απλά εμείς επιλέγουμε τους σταθμούς. Θέλετε να κατεβείτε στο σταθμό του φυσιολογικού βάρους για το ύψος σας με ένα αθλητικό σώμα; Πολύ καλά,καλή αποβίβαση. Θέλετε να φτάσετε στα όρια σας και να έχετε ένα σώμα που θα το ζητήσουν τα περιοδικά για φωτογραφίσεις και θα σας λιγουρεύεται το άλλο φύλλο; Εξαίσια,καλό κουράγιο,είναι μακρύς ο δρόμος; Θέλετε να χάσετε απλά 5 κιλά και να μειωθεί το σωσίβιο; Είναι από τα πιο εύκολα ταξίδια και μπράβο σας που το κάνετε. Το θέμα ειναι ότι οι τεχνικές και οι τρόποι,ανεξάρτητα τον προορισμό σας είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΙΔΙΟΙ. Το μόνο που αλλάζει είναι η ένταση των μεθόδων και ο χρόνος που πρέπει να παραμείνετε σε κάποια μέθοδο.

Επομένως,μην αδικείτε τον εαυτό σας,δοκιμάστε σήμερα κάτι διαφορετικό. Ορίστε 2 άρθρα που λύνουν απορίες,μύθους αλλά σας δίνουν και μερικές μεθόδους που μπορείτε να πειραματιστείτε!

Περιοδική νηστεία: Τα οφέλη

Περιοδική νηστεία: Άνθρωποι και προσεγγίσεις

Αν βαρεθήκατε να διαβάζετε άρθρα μου,ορίστε και μία άλλη εναλλακτική,από τον Ανδρέα Ζούρδο,διατροφολόγο και σχεδόν το ίδιο good looking με εμένα, στο εξαίσιο site του

Διαλειμματική νηστεία: Απελευθέρωση από τα δεσμά των συχνών γευμάτων

Αν μπορεί η κυρία αυτή,μπορείτε και εσείς!

Σήμερα παρουσίασα μόνο 3 πολύ απλές μεθόδους με πολύ δυνατά αποτελέσματα που μπορούν όχι μόνο να σας κάνουν να χάσετε κιλά,αλλά μπορούν να σας δώσουν και το δρόμο για να αλλάξετε το σώμα σας με τρόπους που δεν είχατε φανταστεί. Δοκιμάστε το σήμερα ή άντε και αύριο επειδή τωρα έχει μεσημεριάσει. Πάντως,μην αφήνετε να περνά ο καιρός και να λέτε “από βδομάδα. . .”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: