fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Διάφορες σκέψεις

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Προς μεγάλη μου χαρά,μπορώ να πω πλέον ότι έχω βρει τον σωστό τρόπο για να προπονούμαι ανάλογα με τον στόχο μου.

Χρειάστηκε αρκετός καιρός για να το βρω αυτό,έπρεπε να διαβάσω διάφορα άρθρα,βιβλία,προπονητές με διαφορετικό background και τρόπο σκέψης και να χάσω σχεδόν μια ετήσια συνδρομή στο Joe Weider που πάω(υπερβολή) αλλά τελικά το βρήκα. Και σαν αποτέλεσμα το σώμα πλέον ανταποκρίνεται αρκετά καλά! Οπότε για όποιον θέλει να κάνει μια αλλαγή στο σώμα του,οι καλύτερές μου συμβουλές είναι οι εξής:

  • Πειραματιστείτε με ένα πράμα την φορά για να δείτε αν δουλεύει.
  • Έχετε έναν τρόπο για να αξιολογείτε την πρόοδό σας.
  • Υπομονή,οι σοβαρές αλλαγές δεν γίνονται από την μία μέρα στην άλλη

Πλέον μου έχουν μείνει 3 ακόμα εβδομάδες για να τελειώσουν τα σεμινάρια του IAFA,να πάρω την πιστοποίηση και να αρχίσω να δουλεύω σε κάτι που πραγματικά μου αρέσει. Κάτι που δεν περίμενα επίσης,τον τελευταίο καιρό,έχουν επικοινωνήσει διάφορα άτομα μαζί μου προκειμένου να τους δώσω κάποια βοήθεια είτε με θέμα την γυμναστική,την διατροφή,τραυματισμούς,πηγές που μπορούν να κοιτάξουν,πως να κοιμηθούν με μοντέλα κλπ. Χαίρομαι που με θεωρουν καλή πηγή πληροφοριών και θέλουν να ακούσουν τις προτάσεις μου. Οπότε θα ήθελα να ξαναπώ,ότι αν έχετε τυχόν απορίες,ανησυχίες πάνω στο θέμα του fitness μην διστάσετε να μου στείλετε ένα email στο

chatzifot@gmail.com

Θα είμαι παραπάνω από χαρούμενος να σας βοηθήσω!

For a chance to sleep with me,contact Fotis…He knows!

Αποφάσισα συχνά πυκνά να σας δίνω μερικά άρθρα που μου αρέσουν ώστε να μαθαίνετε και εσείς κάτι παραπάνω. Προφανώς τα άρθρα δεν είναι η αρχή και το τέλος στις αποφάσεις που θα πάρετε σε προπόνηση και διατροφή αλλά σίγουρα είναι ένας ωραίος τροπος για να δοκιμάσετε κάτι καινούριο και να βάλετε το μυαλό σας να δουλέψει προκειμένου να βρείτε τί θα ήταν καλύτερο για εσάς. Ορίστε τα άρθρα

The truth about the bench press

Productivity(Get some!)-Part1 και Part2

New cholesterol guidelines:Utter Madness!

Στατίνες δια πάσαν νόσον και πάσαν ηλικίαν;

Με αυτά τα 4 άρθρα,ένα προπονητικό,ένα για την αποδοτικότητα,ένα για την διατροφή και ένα για τα φάρμακα ελπίζω να ενημερωθείτε λίγο παραπάνω. Μάθετε γιατί οι πιέσεις πάγκου δεν είναι απαραίτητες αν είσαι αθλητής,πως να βρείτε τρόπους να παραμείνετε(ή να γίνετε) αποδοτικοί,γιατί η χοληστερίνη δεν είναι τόσο διαβολική και γιατί οι στατίνες δεν είναι το σούπερ φάρμακο που μας έχουν κάνει να πιστεύουμε. Γραμμένα από άτομα που πάντα προσφέρουν ποιοτικό περιεχόμενο,θα μάθετε αρκετά πράγματα με μόνο 20 λεπτά διαβάσματος! Μακάρι να ήταν τόσο απλά και στο σχολείο!

Από μικροί στο λούκι

Προς μεγάλη μου απαγοήτευση,έχω χάσει λίγο την ικανότητά μου να βάζω τρομερές εικόνες σε σωστά σημεία με θεσπέσιες λεζάντες και πλέον όλα τα άρθρα μου έχουν μόνο καλίγραμμες πλουσιόστηθες κορασίδες που τραβάνε την προσοχή. Σκοπεύω να το διορθώσω κάπως αυτό και ο μόνος τρόπος είναι να αφήνω αυτές τις εικόνες τελευταίες όταν γράφω ένα άρθρο.

Σκεφτόμουν τί έχω γράψει τον τελευταίο καιρό και έχω συνειδητοποιήσει ότι άρθρα περί διατροφής και γυμναστικής στο σπίτι έχουν μείνει πολύ πίσω. Με την διατροφή μπορώ να το διορθώσω εύκολα(θα γράψω μια εισαγωγή για μία πολύ γνωστή και αποδοτική δίαιτα που ξέρω μέσα στην βδομάδα) αλλά η γυμναστική στο σπίτι είναι ένα θέμα γιατί ενώ θέλω να δείχνω εγώ τις ασκήσεις,δεν έχω κάμερα με καλή ανάλυση για να με δείχνει. Οπότε ταλαντεύομαι μεταξύ του να δίνω βίντεο και γραπτή περιγραφή για τις ασκήσεις και να σας στερώ το καλίγραμμο κορμί μου ή γενικά να μην γράφω για γυμναστική στο σπίτι. Μάλλον θα κάνω το πρώτο καθώς η πρώτη μου έννοια είναι να δώσω εναλλακτικές για γυμναστική στο σπίτι μιας και εγώ,όπως και πολλά άλλα άτομα,δεν έχουν πάντα την όρεξη να πάνε στο γυμναστήριο για γυμναστική. Για αυτά τα άτομα και μόνο,θα προσπαθήσω να δώσω την εναλλακτική.

Για τους αναγνώστες μου ρε γαμώτο!

Έχω ξαναπει ότι τα χέρια μου είναι το χειρότερό μου σημείο μακράν μιας και είναι σχετικά μικρά συγκριτικά με το υπόλοιπο σώμα. Αφότου ξαναδιάβασα την Εγκυκλοπαίδεια του Bodybuilding από τον Αρνολτ Πολυπεριεργοονομα-εγκερ,μου ήρθε η επιφοίτηση! Θυμήθηκα αυτά που είχα διαβάσει τον πρώτο καιρό που ξεκίνησα να ασχολούμαι με γυμναστική και είχα ξεχάσει! Ξανα ανακάλυψα ότι ενώ στις άλλες ομάδες σκιζόμουν,στα χέρια η ένταση μου είναι ανάλογη της ένταση που δίνουν οι τυπικοί πελάτες γυμναστηρίου στις ομάδες,πέρα των χεριών. Δηλαδή,πενιχρή. Όταν έχω μείνει κολλημένος σε κάτι μικρά βάρη τόσο καιρό είναι λογικό που απορώ με την ανάπτυξη των χεριών μου. Οπότε από εδώ και πέρα,εφαρμόζω την πρώτη πρώτη αρχή στο γυμναστήριο για να μεγαλώσει μια μυϊκή ομάδα.

Χρησιμοποιώ ένα βάρος για μέχρι 12 επαναλήψεις,ξεκουράζομαι 1 λεπτό,επαναλαμβάνω 2-3 φορές,ανεβάζω το βάρος μετά από λίγο και ξανά πάλι.

Διαβολικά απλό και πάλι τόσο λίγος κόσμος το κάνει!

Δεν είστε ευχαριστημένοι από το στήθος σας; Ισως οι πιέσεις πάγκου που κάνετε δεν είναι τόσο αποδοτικές επειδή δεν μπορείτε να τις κάνετε σωστά. Πρόσφατα διάβασα μία τρομερή ανάλυση για το πως πρέπει να κάνουμε πιέσεις πάγκου για το στήθος,από έναν άνθρωπο που πραγματικά ξέρει το αντικείμενο. Μπείτε εδώ και διαβάστε το post του ΜΑΤΖ. Αν έστω και οι μισοί προπονητές μπορούσαν να περιγράψουν τόσο καλά έστω και τις μισές ασκήσεις που μας δείχνουν,τότε ο κόσμος δεν θα ήταν τόσο απαγοητευμένος με τα αποτελέσματά του…

Μιας και στο προηγούμενο άρθρο μίλησα για συνήθειες θα ήθελα να πω ότι και εγώ ακολουθώ κάποιες συνήθειες,για να μην λέτε ότι απλά κάνω προτάσεις χωρίς να τις ακολουθώ. Μάλιστα,στις 2 του μηνός,που ήταν Δευτέρα,ενώ είχα ήδη 2 συνήθειες που πηγαίνανε καλά,πήρα την μεγάλη απόφαση και είπα ότι η τρίτη μου συνήθεια θα ήταν να κόψω τα………………………………………………………………..ΓΛΥΚΑ. Ναι,τα γλυκά. Και τώρα είμαι 23 μέρες χωρίς γλυκά. Σίγουρα είναι δύσκολο να το συνειδητοποιήσεις,μιας και μιλάμε για κάτι που όλοι έχουμε συνδέσει με “ωραίες και γλυκές στιγμές”. Γλυκά στην γιορτή,στα γενέθλια,στην επέτειο,επειδή περάσαμε κάπου,επειδή καταφέραμε κάτι και τα λοιπά. Προσωπικά,πλέον,θα προτιμήσω να μου φτιάχνουν μια μπριζόλα ή κάνα πρόστυχο σάντουϊτς από το να τρώω γλυκά. Και ας μην γελιόμαστε,ζάχαρη υπάρχει παντού. Εκτός και αν φτιάχνετε μόνοι σας από το μηδέν όλα τα γεύματά σας,από την στιγμή που αγοράζετε κάτι έτοιμο,μπορείτε να είστε σίγουροι ότι έχει λίγη ζάχαρη μέσα. Αλλά αφού ένα από τα πρότυπά μου στην αθλητική επίδοση,ο Ido Portal,έχει πει ψέμματα ότι είναι διαβητικός για να μην φάει γλυκό,τότε πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω μια χαρά!

Αν μπορεί αυτός ο βάρβαρος,μπορώ και εγώ!!!

Με το παραπάνω τελειώσα και αυτές τις “Διάφορες Σκέψεις”! Περιμένετε το επόμενο post περί δίαιτας! Τα λέμεεεε!

Leave a Reply

