fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Διάφορες σκέψεις

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Αχχχ λατρεύω τις διάφορες σκέψεις. Μπορώ να γράψω για τόσα πολλά θέματα ταυτόχρονα χωρίς να χρειάζεται να αγχωθώ πως πρέπει να φτάσω τις Χ λέξεις σε κάθε άρθρο.

Ας αρχίσουμε με κάτι νόστιμο!Πρόσφατα εγώ και η Γλυκούλα αποπειραθήκαμε να φτιάξουμε μια γλυκιά πίτσα και μπορώ να πω ότι πήγε πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ καλά! Η βάση ήταν πολύ απλή με αλεύρι,νερό,μαγιά,λίγο ελαιόλαδο και αλάτι. Η κορυφή ήταν πολύ πιο ενδιαφέρουσα όμως με μπανάνες,σοκολάτα ΙΟΝ,γκοφρέτες Derby και χουρμάδες! Αν και η ποιότητα της εικόνας δεν είναι τόσο καλή,η πίτσα ήταν πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ καλή!

Όπως μπορείτε να καταλάβετε,σύμφωνα με όλα τα προηγούμενά μου άρθρα,δεν μετρήσαμε θερμίδες και απλά την απολαύσαμε ενώ βλέπαμε Star Wars.Πριν από λίγες ημέρες πήγα και πλήρωσα για τα σεμινάρια του IAFA. Όσοι δεν γνωρίζετε τί είναι το IAFA,είναι ένας αθλητικός οργανισμός όπου κάθε χρόνο κάνει διάφορα σεμινάρια. Το πιο γνωστό του είναι το Weight and Personal Training,ένα σεμινάριο που κρατά 3-4 μήνες και σκοπός είναι οι μαθητές να μάθουν όσο γίνεται περισσότερα για την γυμναστική και την διατροφή. Αν και η γυμναστική περιορίζεται κυρίως σε επίπεδο γυμναστηρίου(δεν μαθαίνουμε δηλαδή για προγράμματα στίβου ή μπάσκετ) το πρόγραμμα καλύπτει αρκετή ύλη,από ανατομία μέχρι και ντόπινγκ οπότε σίγουρα θα είναι ενδιαφέρον!Ο κύριος σκοπός μου είναι κατά τον Φεβρουάριο,όπου κάπου εκεί θα τελειώσουν τα μαθήματα,να μπορέσω να δουλέψω σαν γυμναστής και να βοηθήσω ακόμα περισσότερους ανθρώπους. Σίγουρα όσο ψαγμένος και αν είμαι,οι θεωρίες και οι ιδέες μου θα αποκτήσουν μεγαλύτερο βάρος όταν υπάρχουν φωτογραφίες ατόμων που αλλάζουν την ζωή τους χάρη στην βοήθειά μου.

Αν μη τι άλλο,οι άνθρωποι είμαστε κυρίως οπτικά όντα,με αποτέλεσμα να πειθόμαστε ακόμα καλύτερα όταν ακούμε κάποιον να λέει κάτι και βλέπουμε επίσης το αποτέλεσμα.

Λέγοντας τα παραπάνω,πρόσφατα έριξα μία πολύ σκληρή και ρεαλιστική ματιά στην προπόνησή μου. Προφανώς,αν θέλω να ασχοληθώ με τον χώρο της γυμναστικής,δεν θα πρέπει να φαίνομαι λες και δεν γυμνάζομαι. Σίγουρα το σώμα μου είναι καλύτερο από την πλειοψηφία των ατόμων που ξέρω,αλλά αυτό ποτέ δεν αρκεί έτσι;Το κάτω σώμα μου είναι μεγαλύτερο από όλους τους τύπους στο γυμναστήριό μου(και δεν υπερβάλλω),οι τραπεζοειδείς μου είναι και αυτοί πολύ μεγάλοι,είμαι από τα λίγα άτομα που ξέρουν πως να γυμνάζουν αλλά και να κινούν/σφίγγουν την πλάτη τους(αν δεν μπορείτε να κινήσετε ή να σφίξετε κάποιον μυ σας,τότε μάλλον δεν θα είναι πολύ μεγάλος) και οι ώμοι μου είναι καλοσχηματισμένοι. Αλλά μέχρι εκεί. Τα χέρια μου είναι σχετικά μικρά(αν και εδώ υποψιάζομαι κάτι γεννετικό) και το στήθος μου αν και μεγάλο δεν είναι καλοσχηματισμένο. Οι κοιλιακοί,όπου πλέον όλος ο κόσμος ξέρει ότι είναι θέμα δίαιτας και όχι πόσων ασκήσεων κοιλιακών κάνετε αλλά το λέω σε περίπτωση που κρυβόσασταν σε καμιά σπηλιά τα τελευταία 20 χρόνια,θέλουν λίγο δίαιτα αλλά ειλικρινά δεν με κόφτει τόσο αυτή την περίοδο.

Οπότε αναγκάστηκα να σκεφτώ αν το τωρινό μου πρόγραμμα ειλικρινά δουλεύει για μένα και δυστυχώς δεν το νομίζω. Σίγουρα γινόμουν πιο δυνατός σε αρκετές ασκήσεις,αλλά μάλλον αυτό δεν είναι ότι χρειάζεται. Σίγουρα μπορείτε να δείτε κάποιον που στο γυμναστήριό σας κάνει 12 επαναλήψεις με 100 κιλά στον πάγκο αλλά το στήθος του δεν είναι κάτι τρομερό. Ευτυχώς πιστεύω ότι έχω βρει τί μπορώ να κάνω αλλά αυτήν την φορά,πριν σας το παρουσιάσω θέλω να το δοκιμάσω πρώτα. Υπομονή οπότε!

Στο προηγούμενο άρθρο είχα πει ότι θα συνέχιζα το κράξιμο αλλά ειλικρινά δεν μου φάνηκε ότι χρειάζεται. Η επόμενη ιστοσελίδα ήταν αυτή εδώ και περιγράφει για άλλη μια φορά μία προσέγγιση νηστείας. Έχω ξαναμιλήσει στο παρελθόν για την νηστεία και τα οφέλη αλλά και για τις διάφορες προσεγγίσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε. Εγώ προσωπικά βρήκα δύσκολο το site για να διαβαστεί οπότε απλά αποφάσισα να μην το κάνω αφού έχω και άλλα πιο σημαντικά πράγματα όπου μπορώ να αφιερώσω χρόνο όπως ξάπλωμα και κοίταγμα ταβανιού.Πρόσφατα συνειδητοποίησα πόσα πολλά πράγματα έχω να διαβάσω,μόνο για το fitness. Στα bookmarks μου έχω περίπου 20 σελίδες τις οποίες προσπαθώ να διαβάζω τακτικά και άλλες τόσες όπου δεν τις έχω κοιτάξει καν και εννοείται ότι πρέπει να τις διαβάσω από την αρχή. Είναι αναμενόμενο οπότε ότι κάποιες στιγμές παθαίνω κάτι που λέγεται information overload,δηλαδή πάρα πολλές πληροφορίες σε σύντομο χρονικό διάστημα και απλά δεν μπορώ να συνεχίσω να διαβάζω άλλο αφού δεν απορροφώ. Φανταστείτε ότι μιλάμε για ένα θέμα που ειλικρινά αγαπώ και πιστεύω ότι μπορώ να αφιερώσω το υπόλοιπο της ζωής μου προσπαθώντας να μάθω περισσότερα. Αυτό το information overload γίνεται περίπου κάθε 3-4 βδομάδες,αλλά να πω ότι αφιερώνω περίπου 8+ ώρες την ημέρα σε διάβασμα διάφορων πηγών. Τώρα σκεφτείτε εσείς πόσο συχνά δεν μπορείτε να συνεχίσετε να διαβάζετε κάτι. Μήπως τα βιβλία για την σχολή σας είναι σε αυτή την κατηγορία; Μήπως τελικά το αντικείμενο των σπουδών σας δεν σας καλύπτει τόσο;

Αν επρόκειται να είστε σε ένα επάγγελμα για τα υπόλοιπα 40+ χρόνια της ζωής σας,καλύτερα να σας αρέσει αυτό το επάγγελμα αλλιώς σας λυπάμαι

Ένα ωραίο τραγουδάκι που μου αφιερώνω επειδή “I’m sexy and I know it”

Τώρα που έχω κάπως ελεύθερο χρόνο αποφάσισα να επιστρέψω στις σειρές καθώς έχω αφήσει πίσω αρκετές. Ειλικρινά μιλάμε για αρκετό πράγμα καθώς δεν βλέπω μόνο σειρές με πραγματικούς ηθοποιούς αλλά και anime,που είναι Ιαπωνέζικα κινούμενα σχέδια,χωρίς να σημαίνει ότι είναι μόνο για παιδιά. Οι σειρές που βλέπω και σκοπεύω να συνεχίσω είναι οι εξής

  • Doctor Who(χίλια θενξ στην γλυκούλα που το πρότεινε,τρομερή σειρά!)
  • How I met your mother
  • Big Bang Theory(αν και άκουσα ότι έχει πέσει)
  • House M.D.(ευχαριστώ Κωστή!)
  • Bored to death(αρκετά ευχάριστη!)
  • Community(τρομερή νέα σειρά)

Αλλά και να αρχίσω μερικές νέες όπως το Game of thrones,το Fringe,Dexter,Callifornication κλπ κλπ κλπ. Διάβολε,τώρα που το σκέφτηκα έχω αρκετά! Καλύτερα να την κάνω! Καλή συνέχεια παιδιά και τα λέμε ξανά μέσα στην εβδομάδα!

Rate this:

γυμναστική, διάφορες σκέψεις, διατροφή

5 responses to “Διάφορες σκέψεις

  1. Bill Pairaktaridis October 3, 2011 at 10:47 am

    Μετά από το information overload, εγώ το γύρισα σε information diet. Ποιοι λένε τα ίδια και τα ίδια; Delete. Ποιοι λένε βλακείες; Delete. Ποιους μπορώ να διαβάζω μια φορά το μήνα; Το κάνω. Perfection is the lack of anything unnecessary, after all…

    • fotakou October 3, 2011 at 11:09 am

      Πάντα πρέπει να υπάρχει και η λεπτή γραμμή μεταξύ των ποιων διαβάζουμε και πόσο διαβάζουμε. Όπως ξέρουμε και οι 2,context is everything,και αυτό που για κάποιον μπορεί να είναι αρκετό,για τον άλλον μπορεί να είναι απλά το μισό ποσοστό πληροφοριών που χρειάζεται😉 Αν και ποτέ δεν είναι κακό ένα information diet με σειρές και video games!

  2. Tonis October 4, 2011 at 5:25 am

    Όλα καλά, αλλά τι μπορώ να κάνω για να αποκτήσω, χωρίς κόπο και χρόνο, μία πίτσα σαν κι αυτή που φτιάξατε;;

    • fotakou October 4, 2011 at 3:49 pm

      Η μόνη λύση είναι να έρθεις Αθήνα και να οργανώσουμε ένα φαγοπότι όπου εσύ απλά θα παρευρεθείς😉

Leave a Reply

