fotisff

Διατροφή,γυμναστική,υγεία και γενικά fitness!

Διάφορες σκέψεις

Από τον Φώτη Χατζηνικολάου,Personal Trainer

Την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου,την ημέρα που ψηφιζόταν το μεσοπρόθεσμο κατέβηκα Σύνταγμα με 2 φίλες μου. Η πρόφασή μου ήταν ότι δεν θα άφηνα 2 χαριτωμένες απροστάτευτες κοπέλες στο έλεος των χημικών και των άσχημων ΜΑΤ-ατζίδων αλλά πέρα από αυτό ήθελα να δω πόσος κόσμος θα ήταν μαζεμένος εκεί πέρα αλλά και να δώσω το προσωπικό μου στίγμα στην επιθυμία του να “δείξω ότι είμαι παρών” όπως έκανε τόσος κόσμος.

Η κατάσταση ήταν τραγική από την μία,με τους αστυνομικούς να ρίχνουν όλη την ώρα δακρυγόνα έτσι και οι πολίτες κινιόντουσαν λίγο παραπάνω και να ρίχνουν αυτές τις βλακείες στο ιατρείο της πλατείας αλλά και μέσα στο Μετρό(και αφήστε τους πολιτικούς να λένε ότι ουδέποτε δεν ρίξανε μέσα στο Μετρό).Αλλά από την άλλη μου άρεσε αυτό το αίσθημα ενότητας που υπήρχε,ο ένας να βοηθά τον άλλον,να τον ψεκάζει με Maalox για να μην τον ενοχλήσουν τα χημικά και να συζητάνε σε ήρεμο κλίμα.

Πιστεύω ότι κάθε πολίτης θα πρέπει να κατεβει τουλάχιστον μία φορά σε πορεία προκειμένου να δει με τα ίδια του τα μάτια την κατάσταση που επικρατεί και να μην αφήνει τα ΜΜΕ να του λένε ότι τους βολεύει να πούνε

Να και ένα τραγουδάκι

Έκανα ένα πείραμα αυτό τον καιρό όπου ήθελα να δω πόσο καιρό θα μπορούσα να κρατήσω χωρίς να φάω σιτάρι και ζάχαρη. Το σιτάρι(που βρίσκεται σε ψωμιά,πίτες,φρυγανιές,πίτσες κλπ) και η ζάχαρη(γλυκά γενικά) είναι 2 τροφές που κάθε φορά που τις τρώω μου προκαλούν βουλιμικές τάσεις με αποτέλεσμα να τρώω πάρα πάρα ΠΑΡΑ πολύ. Το σιτάρι το κράτησα 30 ημέρες και την ζάχαρη 33. Και τελικά επιβεβαιώθηκα,πράγματι με κάνουν να θέλω να φάω έξτρα φαγητό. Πιστεύω ότι το μέλλον μιας καλής δίαιτα θα έχει περιοδική κατανάλωση κάποιου είδους φαγητού που μας αρέσει,με αυτή την περίοδο να είναι το σχεδόν μέγιστο χρονικό διάστημα που θα μπορούμε να μείνουμε χωρίς αυτό. Προσωπικά αποφάσισα να ακολουθήσω ένα πρόγραμμα 26 μέρες χωρίς και 2 μέρες με σιτάρι και ζάχαρη. Αυτό θα μου επιτρέψει κάθε 4ο Σαββατοκύριακο να μπορώ να φάω κάποιες “κακές” τροφές χωρίς να έχω μεγάλο πρόβλημα.

Να και μερικά από τα φαγητά που έφαγα όταν έσπασα το πρώτο 28ημερο

Πέρα από τα burgers,όπου έφαγα κάπου 7-8 το Σάββατο,όλα τα άλλα ήταν νορμάλ νούμερα. Δηλαδή σε 5 μέρες έφαγα συνολικά,χωρίς το κανονικό μου φαΐ

  • 8-9 burgers(ένα έξτρα στην δουλειά)
  • 4 σουβλάκια γίγας
  • μεγάλη σοκολάτα 200 γραμμαρίων
  • 1 μερίδα γύρο κοτόπουλο
  • 1.5 κομμάτι κέϊκ σοκολατα
  • 4 μπάλες παγωτό
  • 5 παστάκια
  • 1 παγωτό καϊμάκι κανταίφι

Και όχι δεν το θεωρώ υπερβολικό φαΐ αγαπητοί μου ανορεξικοί φίλοι που δεν μπορείτε να πάρετε κιλό “επειδή τρώτε πάρα πολύ”. Αν δεν μπορείτε να πάρετε κιλό και είστε κόκκαλα τότε απλά πρέπει να φάτε περισσότερο από ότι τρώτε τώρα.

Αγαπημένος μου συνδιασμός για να φάτε έξτρα φαγητό είναι ξηροί καρποί και σταφίδες.

Πεντανόστιμο φαγητό,που σίγουρα ανοίγει την όρεξη!

Πρόσφατα βρήκα έναν πολύ καλό μετρητή φτιαγμένο από τον Cassey Butt,ο οποίος αν του δώσετε το ύψος,το σωματικό σας λίπος,το μήκος του καρπού και αστραγάλου σας,μπορεί να σας δώσει το μέγιστο βάρος που μπορείτε να φτάσετε. Μπορείτε να βρείτε τον μετρητή εδώ. Επίσης μια έρευνα εξέτασε αρκετούς χρήστες και μη χρήστες αναβολικών στεροειδών για να μπορέσει να βγάλει μία φόρμουλα για το πόσο μυώδεις μπορούν να γίνουν κάποιοι. Οι μη χρήστες φτάνανε μέχρι το 25 της κλίμακας ενώ οι χρήστες φτάνανε και ξεπερνούσανε το 30. Η έρευνα επίσης έλαβε υπόψιν του νικητές του Mr America(ένα show για bodybuilding) τις περιόδους 1939-1959 που δεν υπήρχαν στεροειδή και βρήκε ότι έφταναν μέχρι το 25,4. Η έρευνα βρίσκεται εδώ και είναι καλό να την έχετε υπόψιν όταν σας λένε τέρατα στο γυμναστήριο για τρομερά προγράμματα γυμναστικής και απόκρυφες τεχνικής διατροφής.

Τώρα το καλοκαιράκι σκεφτόμουν να κάνω καμία μέρα καρπουζιού,δηλαδή όλη την ημέρα να φάω ένα καρπούζι.Έχει πολύ λίγες θερμίδες,είναι ένα φυσικότατο φαγητό και σας κρατά γεμάτους για ώρα! Τί άλλο να ζητήσει κανείς ε;

Ότι πρέπει τώρα για το καλοκαίρι!

Ένα μεγάλο πρόβλημα στις μέρες μας είναι ότι απλά ακούμε ή διαβάζουμε κάτι,η πηγή λέει μάλιστα “μια έρευνα έδειξε….” και μετά πιστεύουμε όχι ισχύει. Ένα τέτοιο φαινόμενο παρατήρησα πρόσφατα σε ένα site το οποίο ένας γνωστός μου το χρησιμοποίησε για να μου αποδείξει ότι οι πατάτες παχαίνουν. Μετά το τέλος της περιστροφικής,αλά Chuck Norris κλωτσιάς μου,μπήκα στο site,διάβασα το άρθρο και απλά απάντησα. Την απάντηση και το άρθρο μπορείτε να τα βρείτε εδώ(απλά κατεβείτε κάτω στα σχόλια για την απάντησή μου). Αν και μου είπαν ότι το ύφος μου ήταν κάπως επιθετικό,δεν νομίζω. Βέβαια μπορεί να κάνω λάθος. Ελπίζω τώρα να σκέφτεστε διπλά πριν πιστέψετε οτιδήποτε σας πούνε.

Τέλος για τους οπαδούς του Dungeons and Dragons,ξεκίνησα να παίζω το Neverwinter Nights 2. Τις τελευταίες 2 μέρες έχω καταστραφεί και κλείνω 7ωρα και 8ωρα στο να παίζω και να προσπαθώ να ανέβω level. Είμαι ένας Necromancer/Red Wizard of Thay/Pale Master και μπορώ να πω ότι πάει καλά. Για άλλη μια φορά δεν βάζουν καλά ξόρκια στους Necromancers αλλά όσοι ξέρουν από Forgotten Realms δεν νομίζω να μην λατρεύουν τον Szass Tam,τον αρχηγό των Red Wizards και Necromancer!

Αυτά! Καλή συνέχεια και καλά μπάνια παιδιά!

3 responses to “Διάφορες σκέψεις

  1. Tonis July 14, 2011 at 8:39 am

    Ε όχι και επιθετικός, ήρεμος ήσουν και με ύφος καλόκαρδου ειδήμονα.😛

  2. fotakou July 16, 2011 at 6:42 am

    Χα,ευχαριστώ Tonis😉 Αφού δεν μου το έχουν σβήσει ακόμα το comment,μάλλον και εκείνοι έτσι θα το σκέφτηκαν😀

  3. Farofacdoatenas July 16, 2011 at 8:29 am

    Χαχαχαχα έτσι χώσε ξάδερφε, χώσε😛

Leave a Reply

